27 Haziran 2013 Perşembe

MineCraft 1.5.2 Full İndir [75mb]

Minecraft hayatıma son gaz giriş yaptı. Her gün oynamadan duramıyorum. Kendi serverımda arkadaşlarıma sıkılmadan oynayabiliyorum. Minecraft süper bir oyun. Eğer yaz tatilinde sıkılıyorsanız ve oyun arıyorsanız Minecraft'ı indirebilirsiniz. En son sürümünü yani 1.5.2'yi buradan indirebilirsiniz. Ben 1.5.1 kullanıyorum. Arada eklenen hiçbir ek özellik yok. Sadece sorunları gidermişler. İnternette bir kaç blogda 1.6 çıkacağını duydum ve at gelecekmiş. Gelirse ve ben indirebilirsem sizinle de paylaşmak isterim. Oyundan bir kaç görüntü aşağıda bulunuyor. Ancak grafik sevenler bu oyundan nefret edebilir. Çünkü oyunda her şey kare/piksel şeklinde. Ama içerik ve eğlence bakımından tam puan alır. Oyunda yapabileceğiniz milyonlarca şey mevcut. Oyunu indirdikten sonra YouTube'de bir kaç video izlemek oyunu kavramanıza ve yabancılık çekmemenize yardımcı olacaktır. İndirme linkine ekran görüntülerinin altında bulabilirsiniz.

Minecraft 1.5.2 ile gelen yenilikler


  • Buglar giderildi.
  • Oyun performansı iyileştirildi.

  • Minecraft 1.5.2 Full İndir[75 Mb]
    Minecraft 1.5.2 Full İndir[75 Mb]


    10 yorum: